Pozycjonowanie stron Łódź i okolice.

Pozycjonowanie stron: zadbajmy o widoczność Twojej witryny w Łodzi

Zadbaj o najskuteczniejszą reklamę swojej firmy w Łodzi, przez zwiększenie widoczności swojej strony w wyszukiwarce Google.

Skontaktuj się z nami

Wyślij formularz
Behold - pozycjonowanie stron internetowych Łódź

Dla kogo pracujemy

Dlaczego w ogóle pozycjonować stronę internetową?

Celem pozycjonowania strony jest poprawienie widoczności danej witryny w wyszukiwarce Google w taki sposób, aby po wpisaniu związanych ze stroną fraz kluczowych, pojawiła się ona możliwie najwyżej w organicznych wynikach wyszukiwania. Jest to bardzo ważne, ponieważ ruch na stronie pozyskiwany z naturalnych wyników w Google jest najbardziej wartościowy i trwały, co przekłada się na wcześniej opracowane cele marketingowe, takie jak pozyskiwanie nowych klientów czy sprzedaż. Innymi słowy, pozycjonowanie stron zwiększa szansę na dotarcie ze swoją ofertą do większej ilości potencjalnych klientów, którzy używają internetu – w tym wypadku wyszukiwarki Google – jako głównego źródła informacji.

Dlaczego warto pozycjonować stronę u Nas?

Strategia marketingowa

Żeby osiągnąć najlepsze efekty, przed jakimikolwiek działaniami tworzymy szczegółową strategię marketingową. Dzięki temu możemy określić cele, które chcemy osiągnąć i wytyczyć do nich odpowiednią drogę.

Jasne zasady działań

Nie stosujemy technik, które są zabronione przez Google i nie ukrywamy tego, co robimy w ramach pozycjonowania strony. Dzięki temu wiesz, za co płacisz, i że nasze działania są powszechnie akceptowalne.

Raporty i efekty

Regularnie raportujemy wyniki naszej pracy, aby wspólnie monitorować efekty. Dzięki temu możesz zobaczyć, jak nasze działania rozciągnięte w czasie, wpływają na Twoją witrynę.*

*Trzeba pamiętać, że pierwsze efekty pozycjonowania mogą być widoczne nawet po kilku miesiącach. Wszystko zależy od Twojej konkurencji, budżetu, branży czy wieku Twojej witryny. Regularne pozycjonowanie strony sprawia, że autorytet, jak i jakość treści strony ulegają poprawie, co bezpośrednio przyczyna się na zwiększenie widoczności strony w Google.

Pozycjonowanie stron internetowych krok po kroku

Istotne jest, aby wszelkie działania marketingowe dotyczące strony, były odpowiednio zaplanowane. Działania prowadzone bez żadnego planu zazwyczaj nie przynoszą wymiernych efektów, a oczekiwanie na rezultaty na “chybił – trafił” to nic innego, jak marnowanie własnego budżetu. Dlatego, aby pozycjonowanie strony miało sens, należy zacząć od podstaw, a następnie nie pomijać kluczowych elementów.

Audyt SEO

Audyt strony pozwala poznać obecną kondycję witryny pod kątem jej przystosowania do wyszukiwarki Google. Poznając jego wynik, możliwe będzie wprowadzenie takich zmian, aby maksymalnie przygotować witrynę do usługi pozycjonowania strony w przyszłości.

  • Analizę widoczności strony internetowej pod kątem dostępności dla robotów Google;
  • Analizę widoczności strony w Google pod kątem wskazanych fraz kluczowych;
  • Analizę treści strony internetowej pod kątem wskazanych fraz kluczowych;
  • Analizę linków na stronie;
  • Analizę linków prowadzących do strony i wykazanie siły domeny;
  • Przegląd techniczny strony internetowej.

Audyt strony pozwala poznać obecną kondycję witryny pod kątem jej przystosowania do wyszukiwarki Google. Poznając jego wynik, możliwe będzie wprowadzenie takich zmian, aby maksymalnie przygotować witrynę do usługi pozycjonowania strony w przyszłości.

Przygotowanie strategii pozycjonowania strony

Przygotowanie strategii to ważny element całego procesu pozycjonowania. Pozwala zaplanować wszystkie przyszłe działania na stronie i poza nią, w tym szczegóły optymalizacji SEO, plan na pozyskiwanie linków zwrotnych do strony czy plan kampanii reklamowych. Strategia SEO jest konieczna niezależnie od tego, czy dotyczyć będzie istniejącej już strony, czy dopiero powstającej. Zaniedbanie tego etapu może prowadzić do przepalania budżetu i nieefektywnego pozycjonowania strony.

Optymalizacja SEO

Optymalizacja to kolejny etap, który poprzedza audyt SEO strony. Dotyczy już bezpośrednio tych działań SEO, które faktycznie wpływają na widoczność strony w wyszukiwarce i wyniki pozycjonowania. Dokładny zakres zmian na stronie, które obejmuje optymalizacja, ustalany jest przy opracowywaniu strategii pozycjonowania. Optymalizacja SEO obejmuje m.in.:

  • przygotowanie mapy witryny wraz z optymalizacją adresów URL podstron oraz linków wewnętrznych;
  • wykazanie słów kluczowych odpowiednich dla strony;
  • tworzenie treści na podstawie wykazanych słów kluczowych (copywriting SEO) wraz z analizą konkurencji pod kątem wykazanych słów kluczowych;
  • optymalizacja zdjęć na stronie (w tym znaczniki title oraz alt);
  • zaindeksowanie strony w Google (konfiguracja Google Search Console);
  • podpięcie analityki (Google Analytics, Matomo, HotJar);
  • optymalizacja techniczna (Core Web Vitals);

Dzięki odpowiednio przygotowanej optymalizacji strony, możliwe będzie prowadzenie dalszych działań, które można nazwać “tradycyjnym pozycjonowaniem strony”. Są to już takie działania jak linkbuilding, regularne tworzenie treści opartych o słowa kluczowe czy dostosowywanie strony pod działania konkurencji oraz wytyczne Google.

Copywriting SEO

Jest to pisanie specjalnych tekstów na strony internetowe, które polega na takim przygotowywaniu treści, aby były wartościowe dla czytelników, a jednocześnie atrakcyjne dla wyszukiwarki Google. Muszą zatem zawierać odpowiednie frazy kluczowe, które powinny być rozmieszczone w tekście w odpowiedniej ilości, w naturalnych szykach zdań. Odpowiednio przygotowane teksty są podstawą do prowidłowego pozycjonowania stron internetowych. Muszą zawierać prawdziwe informacje, zgodne z branżą strony oraz przede wszystkim, napisane prostym językiem, zrozumiałym dla większości użytkowników.

Jest to proces budowania naturalnych linków prowadzących do strony internetowej z innych witryn. Celem link buildingu jest zwiększenie popularności i widoczności strony w organicznych wynikach wyszukiwania, co prowadzić ma do większego ruchu na stronie i budowania autorytetu domeny. Link building jest ważnym elementem pozycjonowania, ponieważ Google uznaje linki prowadzące do stron internetowych jako czynnik rankingowy do oceny jakości treści. Ważna jest tu zarówno ilość linków, jak i ich jakość oraz to, na jakich witrynach się znajdują.

Lokalne pozycjonowanie stron, Łódź i okolice

Dzięki pozycjonowaniu lokalnemu stron internetowych możliwe jest poprawienie widoczności strony danej firmy w lokalnych wynikach wyszukiwania w Google, czyli dla określonego obszaru geograficznego, np. miasta. Głównym celem takiego pozycjonowania jest zwiększenie widoczności firmy dla użytkowników wyszukujących produkty lub usługi w konkretnej okolicy. Pozycjonowanie lokalne może obejmować różne działania, takie jak optymalizacja strony internetowej firmy pod kątem wyszukiwarek uwzględniając działanie firmy w określonym obszarze (miasta, dzielnicy, województwa), publikowanie treści na temat lokalnych usług lub produktów, a także odpowiednie akcje marketingowe powiązane z danym rejonem. Świetnym narzędziem do wspomagania pozycjonowania lokalnego może być też usługa Google Moja Firma, która pozwala na zaprezentowanie firmy oraz jej oferty w danej lokalizacji, w wynikach wyszukiwania na mapach Google. Pozycjonowanie lokalne jest szczególnie ważne dla firm, które oferują swoje usługi lub produkty głównie w określonej lokalizacji, ponieważ pozwala to dotrzeć do potencjalnych klientów pracujących, mieszkających czy uczących się w najbliższej okolicy. Pozycjonowanie lokalne dostosuje stronę do tych użytkowników, którzy w wyszukiwarce używają “zregionalizowane” słowa kluczowe, np. “pozycjonowanie stron łódź”, “weterynarz bielany”, “restauracja wegańska wrocław” czy “zajęcia joga łódź”.

Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma w mieście Łódź

Pozycjonowanie wizytówki Google ma na celu poprawienie widoczności wizytówki firmy w wynikach wyszukiwania, głównie na mapach Google. Wizytówka Google to narzędzie, które pozwala na prezentowanie podstawowych informacji o firmie – adresu, numeru telefonu, godzin otwarcia, adresu e-mail i strony internetowej, a także, co bardzo istotne, opinii klientów. Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma może obejmować różne działania, takie jak optymalizacja informacji zawartych w wizytówce pod kątem wyszukiwarek (dostosowanie słów kluczowych), odpowiadanie na opinie klientów i komentarze (ale nigdy kupowanie fałszywych pozytywnych opinii!), a także udzielanie informacji o specjalnych ofertach czy promocjach dostępnych w firmie. Ważne, aby wszystkie informacje i treści zawarte w wizytówce Google były zgodne z tymi, które znajdują się na strony internetowej, do której wizytówka prowadzi.

Lokalne kampanie reklamowe w mieście Łódź

Widząc już, na czym polega pozycjonowanie lokalne, łatwo wywnioskować czego dotyczą lokalne kampanie reklamowe, które mogą być świetnym sposobem na wsparcie pozycjonowania stron internetowych. Płatne kampanie Google Ads pozwalają na tworzenie kierunkowych reklam, tj. dla konkretnych grup odbiorców wg. lokalizacji, wieku czy zainteresowań. Reklamy takie wyświetlają się ponad i pod organicznymi wynikami wyszukiwania w Google, dzięki czemu treść reklamy może trafić do potencjalnego odbiorcy niezależnie od organicznych wyników wyszukiwania. Koszty reklam Google są różne i uzależnione od kilku czynników, m.in. lokalizacji, branży, konkurencji czy nawet samego budżetu ustalonego przez reklamodawcę. Są też świetnym rozwiązaniem jako pierwsze działania marketingowe dla nowych stron, które nie mają jeszcze zbudowanego autorytetu domeny, czy dla tych firm, które rozpoczynają swoje działanie w samym mieście Łódź, jak i okolicach – np. w Zgierzu, Konstantynowie Łódzkim, Sieradzu, Strykowie, Pabianicach.

Mówią o nas

  • Skorzystaliśmy z usługi strony internetowej. Dobry kontakt, wszystko poszło szybko i sprawnie 🙂 Polecam 🙂

    Michał Góralczyk Collegium Krav Maga
  • Bardzo dziękujemy za szybką i sprawną pomoc na naszej stronie internetowej. Z przyjemnością polecamy firmę BEHOLD każdemu, kto potrzebuje stworzenia strony www oraz wsparcia w zakresie marketingu internetowego 🙂

    Adam Gieras Phonemic
  • Wysoka dbałość o szczegóły, świetne efekty, bardzo dobry kontakt. Usługi warte ceny, polecam z czystym sumieniem.

    Kamil Rudnicki Brightelligence
  • Z czystym sumieniem polecam współpracę z firmą BEHOLD! Ich zaangażowanie i profesjonalizm są na najwyższym poziomie. Stworzona przez nich strona internetowa jest po prostu idealna – estetyczna, funkcjonalna i spełniająca wszystkie nasze oczekiwania. To prawdziwi specjaliści w swojej dziedzinie!

    Maciej Podstawa FizjoWPK
  • Niewielkie zlecenie ale wielkie zaangażowanie. Logo dla mojej marki podróżniczej to dokładnie to, czego szukałem. Bardzo dziękuję!

    Mariusz Jurczyński One Bag Trip
  • Projekt strony internetowej stworzony przez BEHOLD to strzał w dziesiątkę. Zdecydowanie najlepsza agencja marketingowa w Warszawie – super kontakt, świetne pomysły, świeża strona internetowa. Rozwiązania na które sama bym nie wpadła, a okazały się przełomowe w tworzeniu strony www. Serdecznie polecam BEHOLD! 🙂

    Joanna Franiak N jak Niania
  • Firma podchodząca w sposób otwarty i rzeczowy do oczekiwań kontrahenta. Komunikatywność 100% Rzetelność 100% Czas wykonania zlecenia 100% Polecamy !!!

    Krystian Grzejszczak Manufaktura Mocy
  • Firma wdrożyła stronę internetową dla naszej Fundacji LodzArte – to zupełnie nowa jakość! Ale i sam proces, podejście do Klienta, edukowanie i proponowanie rozwiązań, które sprawdzą się lepiej, niż to, co sami wymyśliliśmy, wiele różnych sugestii i podpowiedzi – to nie jest wykonawca, BEHOLD to kreator. Polecamy!

    Michał Haze LodzArte
  • Strona nowoczesna , idealnie nazwiazująca do branży, stworzona z należytą starannością i dbałością. Polecam 🙂

    Artur Witczak Boss Limuzyny
  • (…) Nasza nowa strona www jest świeża, przytulna i przejrzysta, na czym nam bardzo zależało. Wszystkie najważniejsze informacje są teraz w jednym miejscu, łatwo dostępne dla naszych klientek i klientów. Dałyśmy się też przekonać do dodatkowych działań SEO na stronie, które sprawiły, że jesteśmy lepiej widoczne w Google 🙂 Polecamy 🙂

    Marta Seta Dwie Siostry
  • Bardzo cenię firmę BEHOLD za ich doskonałą pracę nad stroną internetową i opracowanie logo dla naszej marki Raven Components. Ich profesjonalizm i kreatywność przyczyniły się do stworzenia takiego wizerunku naszej marki, jakiego oczekiwaliśmy. Bardzo dziękujemy za świetną współpracę!

    Tomasz Kraska Raven Components
  • Profesjonalnie wykonanie strona internetowa, nowoczesna, szybka i przejrzysta. Efekt dokładnie taki, jaki chcieliśmy osiągnąć.

    Rafał Stodolny RTG Szczecin